فروش محتوا برای سایت

فروش محتوا برای سایت

فروش محتوا برای سایت شغلی است که با گسترش فضای مجازی بیشتر و بیشتر گسترش می‌یابد. داشتن سایت برای کسب و کارها تبدیل به یک ضرورت شده است. چه شغل شما خدماتی باشد و چه مشغول به فروختن کالای خاصی باشید، داشتن سایت شما را یک گام به جلو می‌برد. امروزه مردم برای پیداکردن خدمات و وسایلی که می‌خواهند، قبل از رفتن به بازار در اینترنت جست و جو می‌کنند.

معمولاً کسی در جست و جوی گوگل به صفحات دوم و سوم نمی‌رود و به ده یا پنج عنوان برتر توجه می‌کند. زمانی که سایت تأسیس می‌کنید باید کاری کنید که جزو برترین پیشنهادات گوگل باشید. انجام این کار با سئو ممکن است. بخشی از سئو با نوشتن محتوای مناسب انجام می‌شود. در این مقاله فروش محتوا برای سایت و نکاتی که باید در خصوص آن رعایت شود را بررسی می‌کنیم.

فروش محتوا برای سایت چگونه انجام می‌شود؟

خرید اینترنتی از سایت‌ها یا صفحات مجازی جای خود را به‌خوبی میان مردم باز کرده‌است. در میان این سایت‌ها باید بتوانید با بهترین روش سایت خود را برجسته کنید. برای این کار نیاز به محتوای متنی دارید. با افزایش نیاز به محتوای متنی برای بهبود کسب و کارها، افراد زیادی به فروش محتوا برای سایت روی آوردند. برخی از این افراد فریلنسر هستند.

به این معنا که یک یا چند محتوا برای شما تولید کرده و سپس قطع همکاری می‌کنند. البته می‌توانید به‌صورت دائم نیز با فریلنسرها همکاری نمایید. فریلنسر در اصطلاح به معنای آزادکار است. این افراد به‌صورت آزاد و پروژه‌ای و معمولاً دورکاری کار می‌کنند. روز و ساعت کاری آن‌ها دست خودشان است و از قوانین شرکت خاصی پیروی نمی‌کند. معمولاً فریلنسرها در سایت‌های تولید محتوا یا فریلنسری یا از طریق آشنایی قبلی با افراد مشغول به کار می‌شوند.

دسته‌ی دیگری از افرادی که به فروش محتوا برای سایت مشغول هستند، گروه‌ها و شرکت‌های طراحی و سئوی سایت هستند. این شرکت‌ها از ابتدا سایت شما را طراحی کرده و سئو می‌کنند. برای سئو کردن وب‌سایت نیاز به محتوای باکیفیت و جامع است. گروه‌هایی که وظیفه‌ی سئوی سایت شما را به عهده می‌گیرند، محتوا را از هر جهت چک می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود دیگر نگران نباشید که محتوای نوشته شده کپی باشد یا از کیفیت لازم برخوردار نباشد.

فروش محتوا برای سایت فروشگاهی

ویژگی‌های محتوای خوب برای وب‌سایت

با افزایش فروش محتوا برای وب‌سایت توسط بسیاری از افراد و گروه‌ها، بازار محتواهای بی‌کیفیت نیز در حال افزایش است. حتی بسیاری از محتواهای ارائه شده کپی هستند. گاهی در محتواهای مختلف تنها بخشی از محتوا کپی است یا برخی جملات تغییر یافته‌اند، اما باز هم محتوا از نظر گوگل بی‌کیفیت تلقی می‌شود.

صفر تا صد محتوای باکیفیت باید توسط خود نویسنده نوشته شود. چنین محتوایی را یونیک می‌گویند. علاوه بر کپی و نیمه کپی نبودن، محتوا باید باکیفیت هم باشد. مخاطب باید بتواند به‌خوبی منظور نویسنده را متوجه شود و در جملات بلند و نامفهوم که فقط برای افزایش کلمه نوشته شده‌اند گیر نکند. در عین حال محتوا نباید آن‌قدر خلاصه باشد که نتوان منظور را به‌خوبی از آن دریافت. نویسنده محتوا باید بتواند مثل یک معلم باحوصله مطلب را بسط دهد و از توضیح اضافات هم بپرهیزد.

محتوا باید برای مخاطب ارزش افزوده ایجاد کند. احتمالاً برخی از تبلیغات اینترنتی یا موضوعات مقاله را دیده‌اید که تیتری جذاب دارند که باعث کلیک می‌شود، اما در متن خبری نیست! آن چه در متن می‌خوانید تکرار واضحات است و چیز جدیدی یاد نمی‌گیرید. شاید مخاطب در مرحله  اول روی چنین لینکی کلیک کند؛ اما در ادامه اعتمادش نسبت به سایت از دست می‌رود.

محتوای خوب علاوه بر عنوان سئو و تیتر جذاب، توضیحات متای درگیرکننده و مقدمه‌ی مناسب باید دارای پاسخ سؤالات مخاطب باشد. رعایت علائم نگارشی مناسب و نداشتن غلط املایی و نگارشی از اصول اولیه یک محتوای مناسب است. فروش محتوا برای سایت نباید تنها به‌قصد درآمدزایی انجام شود، بلکه یک رسالت اجتماعی برای آگاهی نیز هست.

فروش محتوا برای سایت توسط گروه رهنما سئو

گروه رهنما سئو از گروه‌های باسابقه برای طراحی و اجرای سایت و سئوی آن‌هاست. ما در رهنما سئو به فروش محتوا برای سایت به‌صورت یونیک و سئو شده می‌پردازیم. برای آگاهی از نمونه کارها و ثبت سفارش با خیال راحت تنها کافی است به بخش نمونه کارهای سایت ما نگاهی بیندازید.

رهنما سئو گروه تخصصی برای سئوی سایت است، بنابراین محتوای تولید شده‌ی ما نه‌تنها ضربه‌ای به رتبه سایت وارد نمی‌کند؛ بلکه برای بهبود آن نیز مفید است. می‌توانید با خیال راحت محتوایی که نیاز دارید را از ما بخواهید و یک کار با کیفیت و سئو شده در هر تعداد کلمه که نیاز دارید تحویل بگیرید. برای اطلاع بیشتر و ثبت سفارش می‌توانید از راه‌های ارتباطی مختلف سایت با ما در تماس باشید.

فروش محتوا برای سایت شخصی

سوالات متداول

فروش محتوا برای سایت از چه مراجعی انجام می‌شود؟

فروش محتوا برای سایت هم از طریق گروه‌های سئوی سایت و هم از طریق فریلنسرها انجام می‌شود. گروه‌های سئوی سایت معمولاً محتوای حرفه‌ای‌تری به شما می‌فروشند.

چرا فروش محتوا برای سایت کار لازمی است؟

کسب و کارها برای رشد در دنیای اینترنت به سایت و صفحه فروشگاهی نیاز دارند. فروش محتوا برای سایت برای رشد سایت کاری لازم و ضروری است.

جمع‌بندی فروش محتوا

فضای مجازی در سال‌های اخیر گسترش زیادی یافته است. کسب‌وکارهای آنلاین زیادی به وجود آمده‌اند. کسب و کارهای فضای واقعی نیز اقدام به ایجاد صفحه در فضای مجازی کرده‌اند. یکی از مهم‌ترین راهکارهای حضور در فضای مجازی، ایجاد سایت است. بعد از زدن سایت باید محتوای مناسبی در آن قرار دهید تا هم مخاطب اعتماد بیشتری به شما داشته باشد و هم رتبه سایت شما افزایش یابد.

محتوای مناسب برای سایت باید یونیک و سئو شده باشد. این محتواها توسط متخصصان و نویسندگان در فضای مجازی نوشته و فروخته می‌شوند. برای اطمینان از کیفیت محتوا، باید به مراجعی مثل گروه‌های سئوی سایت مراجعه کنید. بهتر است صفر تا صد کار سئوی سایت را به یک گروه کاربلد بسپارید و با خیال راحت شاهد بهبود رتبه‌ی سایتتان باشید.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 0.5 دقیقه است