خرید محتوا در اینترنت

خرید محتوا در اینترنت

خرید محتوا در اینترنت یکی از راهکارهایی است که صاحبان کسب و کار از آن برای رشد صفحه خود کمک می‌گیرند. امروزه اکثر شغل‌های جامعه اعم از پزشک تا فروشندگان محصولات مختلف، صفحه‌ای در فضای مجازی برای خود دست و پا کرده‌اند. همه می‌دانیم که دنیای اینترنت تا چه حد گسترده شده و دیجیتال مارکتینگ چقدر اهمیت دارد.

شغل‌هایی وجود دارند که در فضای بیرونی هیچ ویترین یا فروشگاهی ندارند؛ اما به‌صورت آنلاین شاپ و فقط مجازی فعالیت می‌کنند. زمانی که در هر پلتفرمی اقدام به تأسیس یک صفحه کنید، نیاز به محتوا دارید. فرقی نمی‌کند سایت دارید یا صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی، در هر صورت شما به محتوایی ارزشمند برای صفحات خود نیاز دارید. با توجه به این نیاز بسیاری از افراد به فروش محتوا در اینترنت روی آورده‌اند.

خرید محتوا در اینترنت؛ چرا و چگونه؟

نوشتن و قلم زدن کاری نیست که به بهترین وجه ممکن از همه ساخته باشد. محتوا نوشتن باید مطابق با شغل شما باشد. مثلاً اگر شغل شما فروش لباس کودک است، باید محتواهایی در خصوص لباس کودک، ویژگی‌ها و جنس آن و مطالبی که معمولاً مادر و پدر برای پوشاک فرزندشان به آن‌ها نیاز دارند تولید کنید.

واضح است که صاحبان کسب و کار حتی در صورت داشتن قلم خوب، وقت کافی برای مدیریت تمام جوانب شغل خود مثل نوشتن و ویراستاری و قراردادن آن در سایت را ندارند. به این صورت شغل فروش محتوا در اینترنت به وجود آمده است. شما می‌توانید محتوایی را که می‌خواهید به افرادی که به فروش محتوا در اینترنت مشغول هستند بسپارید. حتی می‌توانید در مورد یافتن موضوعات و نوشتن تقویم محتوا و قرار دادن آن در سایتتان نیز به آن‌ها اعتماد کنید.

Content writing for the website 02 خرید محتوا در اینترنت

ویژگی‌های یک محتوای خوب برای وب‌سایت

یک محتوای خوب باید جذاب و درگیرکننده باشد. این مهم‌ترین ویژگی محتواست. متن باید به‌اندازه‌ای جذاب نوشته شده باشد که مخاطب را در صفحه شما نگه دارد. اگر برای صفحات شبکه‌های مجازی به دنبال محتوا می‌گردید این مهم‌ترین نکته است. در خصوص محتوا برای سایت، علاوه بر درگیرکننده و جذاب بودن، باید ویژگی‌های دیگری را نیز مد نظر داشت.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محتوای تولید شده برای وب‌سایت، سئو شده بودن آن است. سئو به معنای بهینه‌سازی موتور جست و جو است. برای این که متن سئو شده باشد باید طبق قوانین و الگوریتم‌های گوگل نوشته شود. در این صورت است که گوگل می‌تواند متن شما را پیدا کند و به مخاطبان نشان بدهد. استفاده از جملات درست و متناسب، رعایت لحن یکسان در سراسر محتوا و ویراستاری صحیح از ویژگی‌های اصلی یک محتواست.

نکته دیگر این است که فروشنده محتوا در اینترنت باید در خصوص موضوع کسب و کار شما مسلط باشد. محتوایی که تولید می‌شود نباید غلط باشد. اگر در خصوص کسب و کار خود اطلاعات غلطی منتشر کنید اعتماد مخاطب به شما کم شده و در نتیجه مشتریانتان را از دست می‌دهید. بدیهی است هیچ کس به ارائه دهندگان خدمتی که از کار خود اطلاع کافی ندارند اعتماد نمی‌کند. مسئله مهم دیگر کپی نبودن محتواست.

اگر از خدمات فروش محتوا در اینترنت استفاده می‌کنید باید بدانید که برخی از نویسندگان متأسفانه برخی از جملات محتوا یا تمام محتوای خود را کپی می‌کنند. کپی شدن محتوا دو ضرر بزرگ به شما می‌رساند. اول این که گوگل وب‌سایت شما را به‌شدت تنزل می‌دهد و از دسترس بسیاری از افراد خارج می‌کند. در غیر این صورت هم مخاطب با خواندن مطلب کپی در سایت شما، اعتماد خود را از دست می‌دهد.

Content writing for the website 03 خرید محتوا در اینترنت

فروش محتوا در اینترنت توسط گروه رهنما سئو

بالا آمدن وب‌سایت به استفاده از خدمت فروش محتوا در اینترنت نیاز دارد. برای خرید محتوا در اینترنت نباید به هرکسی اعتماد کنید. بسیاری از ارائه دهندگان این خدمت تنها یک یا چند محتوا به شما می‌فروشند و با شما خداحافظی می‌کنند. پس از آن شما دسترسی ای به آن‌ها ندارید تا بتوانید مشکلات یا ایرادات محتوا را پیگیری کنید. در صورتی که محتوای ارائه شده ضعف داشته باشد، می‌تواند ضررهای زیادی به سایت شما بزند. در این شرایط نویسنده محتوا مسئولیتی در قبال سایت شما ندارد.

برای استفاده بهینه از محتوا در اینترنت بهتر است از گروه‌هایی که کار سئو انجام می‌دهند استفاده کنید. این گروه‌ها به طور کلی مسئولیت سئوی سایت شما را به عهده می‌گیرند، به همین علت محتوایی عالی و به‌روز به شما تحویل می‌دهند. یکی از برترین گروه‌های سئوکار، گروه رهنما سئو است. رهنما سئو علاوه بر سئوی سایت شما، محتواهای یونیک و سئو شده را به شما ارائه می‌دهد و باعث رشد بیشتر سایت شما می‌شود. می‌توانید با مشاهده نمونه کارها، در کمال آرامش به رهنما سئو اعتماد کنید.

سؤالات متداول

به چه کسانی که فروش محتوا در اینترنت انجام می‌دهند اعتماد کنیم؟

در خرید محتوا باید به سابقه و نمونه کارهای فروشنده محتوا توجه کنید. مسئولیت پذیری در فروش محتوا حرف اول را می‌زند پس بهتر است به گروه‌های معتبر برای سئو سایت خود مراجعه کنید.

محتوای مناسب برای وب‌سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

محتوا باید به‌روز باشد و مخاطب را درگیر کند. این محتوا باید طبق اصول سئو نوشته شده باشد. متن نباید کپی شده باشد و یا از جملات بی‌معنی در آن استفاده شده باشد.

Content writing for the website خرید محتوا در اینترنت

جمع‌بندی

به دلیل گستردگی فضای مجازی و استفاده تجاری از این موضوع نیاز به محتوانویسی بسیار زیاد است. این مسئله باعث شده بسیاری از افراد شروع به فروش محتوا کنند. استفاده از محتوا یک بخش لازم و جدایی ‌ناپذیر برای رشد کسب و کارهای اینترنتی است. ممکن است برخی از صاحبان کسب و کار قادر به تولید محتوا برای سایت یا پیج خود باشند؛ اما مشکل اینجاست که وقت کافی ندارند.

مدیر کسب و کار با قرار دادن یک متن حرفه‌ای در سایت خود علاوه بر درگیر کردن مخاطب می‌تواند فروش بیشتری نیز داشته باشد. اما آیا محتوای درگیر کننده و جذاب برای بالا آمدن رتبه سایت کافی است؟ باید بگوییم خیر. بسیار مهم است که محتوای شما سئو شده باشد. محتوای سئو شده به این معنی است که طبق قوانین و الگوریتم‌های گوگل نوشته شده است. بهتر است برای استفاده از این مدل محتوا به گروه‌های معتبر مانند گروه رهنما سئو مراجعه کنید.

شما می توانید جهت مشاوره به صفحه تماس با ما یا صفحه اصلی سایت رفته و فرم مخصوص را پر نمایید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 0.5 دقیقه است