ادوردز برای رشد کسب و کار ها

ادوردز برای رشد کسب و کار ها

آیا تا به حال به مزایای گوگل ادوردز برای رشد کسب و کار ها فکر کرده اید؟ یا اینکه چرا در سال های اخیر استفاده از گوگل ادوردز افزایش یافته است؟ در حال حاضر برای تبلیغ یک کسب و کار راه های زیادی وجود دارد اما گوگل ادوردز جزو شاخص ترین آن ها می باشد، در واقع اگر یک استراتژی اساسی دارید و در کنار آن گوگل ادز را نیز به کار می گیرید قطعا نتیجه ای فوق العاده و اثر بخش خواهید داشت به طوریکه در نهایت درآمد زایی شما بیشتر می شود و مشتریانی ثابت پیدا خواهید کرد.

شرکت رهنما سئو با ارائه تبلیغات گوگل ادز توانسته مشتریان خود را از مزایای آن بهره‌مند سازد، شما نیز می توانید به نوبه خود از مزایای این خدمات سهمی داشته باشید که در ادامه به مزایای آن اشاره ای خواهیم داشت.

شش مزایت گوگل ادوردز برای رشد کسب و کار ها

 

گوگل ادوردز برای تمامی کسب و کار ها کارساز است به ویژه برای کسب و کار های فصلی که بخشی از سال درآمد خوبی دارند اما در فصل هایی هم نمی توانند به درآمد قابل قبولی برسند. به هر حال ما در حال گذر از بازاریابی سنتی به سمت بازاریابی دیجیتال هستیم به همین دلیل گوگل ادوردز توانسته در این برهه به خوبی عمل کند و نتایج بهتری را نسبت به روش های دیگر به ارمغان آورد، به همین ترتیب صاحبان کسب و کار ها به منظور بهره‌مندی از مزایای آن از این پلتفرم استفاده می کنند، مزایایی که در ادامه به آن ها می پردازیم.

با گوگل ادوردز بیشتر بفروشید

اگر کسب و کار شما به گونه ای است که در آن محصولاتی را به فروش می رسانید ما به شما کمک می کنیم که با تبلیغات گوگل بتوانید محصولات بیشتری را به فروش برسانید. طبیعتا به دنبال فروش بیشتر محصول، درآمد بیشتری هم حاصل می آید. در واقع علاوه بر آن که با گوگل ادوردز فروش بیشتری خواهید داشت، در مدت زمان کوتاهی هم به این فروش می رسید. یعنی شما قرار نیست مدت زمان زیادی را منتظر بمانید بلکه در مدت کوتاهی نتیجه ای شگرف را دریافت خواهید کرد.

مخاطب هدف خود را پیدا کنید

رشد سریع کسب و کار ها در گرو این است که آن ها مخاطبان هدف خود را پیدا کنند، پس زمانی که شما از گوگل ادوردز استفاده می کنید در واقع در حال یافتن مخاطبان هدف خود هستید. تبلیغات گوگل هم در محتوای متنی و هم در محتوای نمایشی قابل اجرا است و طبیعتا در تبلیغات نمایشی آزادی عمل بیشتری خواهید داشت. این شما هستید که تصمیم می گیرد تبلیغات گوگل شما به چه صورت باشد، ما در رهنما سئو مطابق با نظر و سلیقه مشتری پیش خواهیم رفت، بدیهی است که کارشناسان ما ایده و بهترین راهکار ها را به شما ارائه خواهند داد اما آخر سر شما تصمیم گیرنده هستید.

برند و کسب و کار خود را مطرح تر کنید

هر چقدر در دیدرس باشید، برند شما دیده خواهد شد و مطرح تر می شوید. شاید این موضوع یک قانون نانوشته باشد و بسیاری از افراد آن را قبول نداشته باشند اما در عمل شاهد چیز دیگری هستیم. شما به هنگام خرید یک محصول طبیعتا دنبال برندی از آن محصول خواهید بود که نام آن به گوشتان خورده باشد در غیر این صورت تمایلی برای خرید محصولات گمنام نخواهید داشت.

از اصلی ترین مزایای گوگل ادوردز برای رشد کسب و کار ها این است که آن ها نسبت به قبل معروف تر و مطرح تر می شوند و افراد بیشتری آن ها را خواهند شناخت. این مورد را در نظر داشته باشید که یک مشتری بالقوه زمانی برای خرید اقدام می نماید که تبلیغ شما را حداقل ۷ بار مشاهده کرده باشد.

مشاوره رایگان
و نگهداری وب سایت شرکتی ادوردز برای رشد کسب و کار ها

هدف گیری خود را گسترش دهید

شرایطی را تصور کنید که در تبلیغات آنلاین محصول یا خدمات شما توجه مشتری بالقوه را به خود جلب کرده است اما احتمال دارد به هر دلیلی مشتری از سایت مربوطه خارج شود، حال در این شرایط مشتری را رها خواهید کرد و یا دوباره شانس خود را امتحان می کنید؟ در این موقعیت گوگل ادز به کمک شما می آید و مجددا تبلیغ شما را در محل های دیگری به او نشان خواهد داد.

در این موقعیت ها شما هدف گیری خود را گسترش می دهید و احتمال اینکه مشتری را برای خرید محصول یا استفاده از خدمات ترغیب بکنید، بسیار بالا است. در واقع مزایای گوگل ادوردز برای رشد کسب و کار ها زمانی نمایان می شود که مشتری برای خرید محصول یا استفاده از خدمات به شما مراجعه کند، این روش نیز در اکثر مواقع جواب می دهد و مشتری را مجاب می کند.

سریع تر از سئو نتیجه بگیرید

بدیهی است که سئو فرایندی زمان بر می باشد که نتیجه گیری از آن به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. اگر می خواهید زود تر از آنچه که فکر می کنید نتیجه بگیرید از گوگل ادوردز استفاده کنید چرا که با گوگل ادوردز خیلی سریع به صفحه نخست نتایج جستجو می رسید. البته این موضوع را فراموش نکنید که گوگل ادوردز هیچوقت نمی تواند جایگزین سئو شود چرا که شما نمی توانید برای همیشه از گوگل ادوردز استفاده کنید و برای نتیجه ای محکم تر و بادوام تر به سئو نیاز دارید، درست است که سئو کمی زمان بر است اما ماندگاری بیشتری هم نسبت به این روش دارد، در واقع گوگل ادوردز مکمل سایر روش ها می باشد.

بودجه خود را خودتان تعیین کنید

مزایای گوگل ادوردز برای رشد کسب و کار ها زمانی به اوج خود می رسد که بدانید بودجه تبلیغات را خودتان می توانید تعیین کنید. به عبارتی گوگل ادوردز متناسب با بودجه شما عمل خواهد کرد، یعنی شما سقف مشخصی را برای بودجه روزانه خود تعریف می کنید و گوگل ادز هم مطابق آن پیش می رود. مثلا احتمال دارد بودجه روزانه شما ۱۰ دلار باشد، این بدین معنی است که هزینه تبلیغات شما در یک ماه بیش از ۳۰۰ دلار نخواهد بود و بدین طریق شما حد و حدودی را برای هزینه های خود تعیین می کنید.

google adwords ادوردز برای رشد کسب و کار ها
مشاوره رایگان

راه اندازی گوگل ادوردز با رهنما سئو

پس از آنکه از مزایای گوگل ادوردز برای رشد کسب و کار ها اطلاع یافتید ممکن است برای راه اندازی آن ها ترغیب شده باشید اما اگر در این زمینه دانش کافی ندارید بهتر است که دست نگهدارید و برای راه اندازی آن از افراد متخصص و حرفه ای کمک بگیرید. گوگل ادوردز فرایندی پیچیده است که تنها افراد زبده و حرفه ای می توانند در خصوص آن کار هایی‌ را انجام دهند، پس بهتر است برای انجام گوگل ادوردز ریسک نکنید و از همان ابتدای کار آن را به یک تیم حرفه ای بسپارید.

رهنما سئو با دارا بودن متخصصان و کارشناسانی در این حیطه می تواند در این امر یاری رسان شما باشد. متخصصانی که در شرکت رهنما سئو مشغول به کارند به علت داشتن چندین سال سابقه در خصوص تبلیغات گوگل ادوردز می توانند برای شما هم مثمر ثمر باشند. شرکت رهنما سئو بستری را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با استفاده از آن از مزایای گوگل ادوردز بهره‌مند شوید. برای شروع همکاری می توانید از راه های ارتباطی موجود در این صفحه به مشاوران و کارشناسان ما وصل شوید و در خصوص بهره‌مندی از گوگل ادوردز با آن ها مشورت کنید.

سخن پایانی

شاید برای بسیاری از افراد تبلیغات گوگل ادوردز ناآشنا باشد و برای انجام آن نیز کمی مردد باشند اما اگر به چندین نمونه از پروژه های موفق نگاهی بیاندازید می توانید به این موضوع پی ببرید که این نوع از تبلیغات تا چه اندازه کارآمد هستند. شما نیز می توانید برای رشد کسب و کار خود از تبلیغات گوگل ادوردز بهره ببرید و از مزایای آن برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 0.5 دقیقه است